Zuid Korea reisverslag - Reisverslagen van Quirine Vafi - WaarBenJij.nu Zuid Korea reisverslag - Reisverslagen van Quirine Vafi - WaarBenJij.nu

Zuid Korea reisverslag

Vanaf begin februari 2022 tot eind augustus 2022 zal ik te vinden zijn in Seoul, Zuid-Korea voor mijn studie.

Op dit blog zal ik vertellen over de dingen die ik mee maak, en ook proberen tips te geven voor toekomstige exchange students die interesse hebben om naar Zuid-Korea te gaan.

Have fun reading!

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2024

2 jaar leven in Seoul, Zuid Korea

21 Februari 2022

Aan de wandel in Seoul

12 Februari 2022

Op naar vrijheid! Wonen in een Goshiwon

11 Februari 2022

Opvallende dingen tot nu toe (in Korea)

06 Februari 2022

Weer een stokje in je neus - PCR test
Quirine

Eindelijk gebeurt het dan: ik vlieg op 22-jarige leeftijd naar Zuid-Korea! Hier zal ik voor een semester (een half jaar) vakken volgen op Hanyang University in Seoul om mijn minor in Nederland af te ronden. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar en moet alleen nog de minor afronden voordat ik mijn Bachelor of Science binnen heb. Ik zou eigenlijk ook nog een master willen doen in Seoul na mijn bachelor, maar er zijn enorm weinig master programma's die volledig in het Engels worden gegeven (altijd in het Koreaans, of vooral in het Koreaans en een paar Engelse). Het ligt er dus vooral aan hoe goed ik na het semester Koreaans beheer, maar dat zien we vanzelf :)

Actief sinds 24 Jan. 2022
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1900

Voorgaande reizen:

07 Februari 2022 - 31 Augustus 2022

Zuid Korea reisverslag

Landen bezocht: